Szukasz czegoś?

Formularz zgłoszeniowy dla nowych Klientów

Autor:

Wewnątrz firmy nadal trwają prace nad Nową Ofertą ale widać zdecydowanie jasne światło już ja zwiastujące, oraz szansę niższych podatków i brak ZUS dla osób prowadzących działalność gospodarczą.

Dwa tygodnie temu był już puszczony formularz dla obecnych klientów firmy po to, by zebrać podstawowe dane od klientów poznając w ten sposób szczegóły z rynku czyli opinie i oczekiwania klienta…niestety został on wypełniony przez cześć klientów. To dosyć istotny problem w przypadku gdy chcemy podać już konkretne daty wejścia Nowej Oferty. Również z tego też powodu nie jesteśmy w stanie pełną parą biec do przodu. W prawdzie trochę informacji wpłynęło, ale potrzebujemy jeszcze uzupełnić pytania, gdyż potrzeba dodatkowych wskazówek od klientów po to, by skroić w sposób optymalny,  indywidualną przecież dla każdego Nową Ofertę. Pojawienie się oferty w dużym stopniu teraz zależy od reakcji wszystkich dotychczasowych klientów na prośbę o wypełnienie Formularza. (Jesli jesteś zainteresowan Nową Ofertą zapisz się do poczekalni )

Wszystko co się teraz dzieje w firmie zależy od szybkości tej reakcji , reakcji klientów, którzy z jednej strony oczekują w najwyższym pogotowiu na coś nowego a z drugiej strony nie wypełniają zgłoszenia (hmmm…to dość dziwne bo wypełnienie Kwestionariusza trwa parę minut) …

Domyślam się że jedną z przyczyn jest po prostu zwykły brak dostępu do panelu Klienta gdyż część osób dawno się nie logowała (albo w ogóle) i zapomniała loginu i hasła. Lub porostu nie odbiera poczty e-mail czy też zmieniła nr tel i przez to nie otrzymuje powiadomień SMS (jeśli nie pamiętasz hasła to po porostu zadzwonić do nas na Infolinię i poprosić o dane do logowania lub wyślij mail z tą prośbą na biuro@dezi.pl podając swoje ID klienta, Imię i Nazwisko oraz aktualny nr tel i mail)

Powstaje pytanie: Jeśli w pierwszej kolejności będą rejestrowani dotychczasowi Klienci to kiedy przyjdzie czas na Klientów nowych, czy będą mogli się zarejestrować po wakacjach? Otóż nie! Mamy nadzieję, że nastąpi to wcześniej, gdyż plan jest taki, że chcemy w pierwszej kolejności zobaczyć jaka jest reakcja na zadawane pytania w Formularzu i jakie padają odpowiedzi Klientów i w ten sposób określimy jak wygląda podstawowy profil Klienta, o co pyta, gdzie są punkty zapalne i tzw. wąskie gardła itd …a po zebraniu maksymalnej liczby kwestionariuszy od dotychczasowych Klientów przekażemy gotowy ostatecznie dla nowych Klientów. Kwestionariusz będzie ulepszany, gdyż pytania w nim zawarte maja w klarowny sposób weryfikować klienta i jakby podstawiać pewne warianty rozwiązań, które następnie będą weryfikowane w rozmowie Klienta z opiekunem. Kwestionariusz dla nowych, zewnętrznych Klientów jest opracowany na obecnej grupie klientów i ma obejmować w niedalekiej przyszłości wszelkie możliwe scenariusze, ma on być przede wszystkim produktem jak najbardziej skończonym dla nowego Klienta. W tej perspektywie jest to już kwestia tylko kilku tygodni 🙂 …dlatego bardzo proszę śledzić informację ode mnie wysyłane na mail – będę informował o Formularzu dla nowych zewnętrznych Klientów.

Czy zadajesz sobie pytanie: Więc co teraz? …więc jeśli jesteś obecnym Klientem korzystającym z usługi optymalizacji i czytasz teraz ten tekst a nie wypełniałeś swojego formularza zamieszczonego w Panelu Klienta to wypełnij go teraz proszę…oraz uzupełnij przy okazji swoje dane kontaktowe jeśli w okresie korzystanie z dotychczasowej oferty uległy zmianie.

Na razie działania firmy są skierowane do obecnych klientów po to, by przedstawić każdemu optymalne i konkretne rozwiązania, albo w przypadku kiedy nie będziemy mieli żadnej konkretnej propozycji klient będzie musiał przygotować sie do powrotu do ZUSu. To samo dotyczy Nowych klientów – jeśli nie znajdziemy konkretnego rozwiązania w sferze optymalizacji będą musieli pozostać w ZUS.

Klienci będą pozyskiwani ( jak to Prezes powiedział): na rozsądnych zasadach i nie za wszelką cenę a tak czasem bywało szczególnie w „konkurencyjnych” firmach ukierunkowanych tylko na zysk, że opowiadało się klientowi historyjkę, którą chciał usłyszeć byle by tylko wpadł do koszyka. Po pojawieniu się już Nowej Oferty w pierwszej kolejności będą obsługiwani klienci którzy z zasady prowadzenia swojej działalności będą po prostu mogli z niej skorzystać już teraz. (Jesli jesteś zainteresowan Nową Ofertą zapisz się do poczekalni ) Będziemy natomiast starać się systematycznie poszerzać spektrum potencjalnego klienta tak by objąć jak największy rynek. Pracujemy już nad szczegółami oferty, będzie poszerzany formularz a dane zebrane od klientów w najbliższych tygodniach ułatwią start.

Jeśli chodzi o nowe umowy dla Koordynatorów to otrzymają Oni je na zasadzie rozpoczęcia nowej współpracy z firmą. Jeszcze nie wiemy czy będzie to grupa Koordynatorów zawodowych czy tak jak dotychczas (gdzie każdy mógł z nami współpracować), ale to jest dopiero kolejny etap wprowadzania oferty, gdyż dopiero formułuje się sam program. Na pewno Koordynatorzy będą mieli podniesione wymagania i na pewno zostaną wyeliminowane osoby niekompetentne , nie wiadomo jeszcze na ile niektóre osoby będą się w stanie nauczyć bardziej skomplikowanej wiedzy związanej z nadchodzącą ofertą tak by móc prawidłowo i rzetelnie przedstawić jej opcje Klientowi, ale z pewnością będzie to grupa Koordynatorów kompetentnych z licencjami zdobytymi na szkoleniach organizowanych przez firmę.

Więc jeszcze raz prośba do Klientów, którzy obecnie korzystają z naszej oferty optymalizacji o uzupełnienie jak najszybciej danych kontaktowych w Panelu Klienta i wypełnienie Formularza, bowiem brak tych danych uniemożliwi nam dopasowanie właściwej oferty indywidualnie dla danej osoby, a przy braku takiej propozycji – dana osoba musiałaby w przeciągu najbliższych miesięcy zakończyć korzystanie z naszych usług.

W celu wypełnienia Kwestionariusza, prosimy o zalogowanie się na swoim koncie w Panelu Klienta.
Na razie nie robimy żadnych spotykań ani szkoleń.

(Jesli jesteś zainteresowan Nową Ofertą zapisz się do poczekalni )

 

Jeśli chcesz otrzymywać podobne treści oraz Informację: Jak nie płacić ZUS i zmniejszyć podatki wpisz swój mail i imię:

E-mail: Imię:
Zgadzam się z Polityką Prywatności

Witaj, nazywam się Paweł Kurnik i jestem degustatorem życia. Każdy dzień jest dla mnie wyzwaniem i szansą na jeszcze lepsze jutro.


    Skomentuj na Facebooku:

    Dodaj komentarz

    Jak nie dać się okradać i zadbać o przyszłość?

    Gdzie wysłać Ebooka?

    O Mnie

    Witaj, nazywam się Paweł Kurnik i jestem degustatorem życia. Każdy dzień jest dla mnie wyzwaniem i szansą na jeszcze lepsze jutro. Czytaj Więcej »

    Polub nas na Facebooku

    Najnowsze Wpisy

    Kilka przypomnień przed wyborami

      15-go października wybory! Przez ostatnie 3 lata polski złoty a zatem nasze oszczędności ...

    Archiwum