Szukasz czegoś?

Najważniejsze narzędzia w e-biznesie

Autor:

Znajdziesz tutaj dostęp do praktycznej wiedzy na temat e-marketingu i e-biznesu

Nie będę tutaj pisał o stronach WWW choć to ważne element e-marketingu

Za chwilę, bez owijania w bawełnę, wyjawię Ci sekret, o którym wie kilka procent ludzi zajmujących się e-biznesem. Za moment poznasz sekret, którego potencjał dobrze rozumie mniej niż 10% z tych kilku procent, którzy sekret znają. W następnym akapicie poznasz sekret mojego sukcesu w Internecie.

Najważniejszym, ważniejszym od strony www, narzędziem e-biznesu jest wielokrotny autoresponder . Nie ma drugiego narzędzia, które potrafi w pełni automatycznie i tak skutecznie przekazać klientowi tak wiele informacji.

Strona www ma tę wadę…

Strona www ma tę wadę, że jej przeczytanie w całości za jednym posiedzeniem to rzadkość, a regularne powroty by doczytać do końca to jednostkowe przypadki. Stąd rodzi się bezsensowne i szkodzące zyskom zamiłowanie dzisiejszych twórców stron www do ograniczania objętości zawartych na stronach informacji.

Wielokrotny autoresponder pozwala przekazać klientom dowolną ilość informacji za pomocą serii e-maili niosących znośną dla czytelników ilość treści. E-maile te są wysyłane automatycznie w zadanych odstępach czasu.

Newsletter ma tę wadę…

Newsletter lub e-zin ma tę wadę, że nowi czytelnicy nie otrzymują wcześniejszych numerów, które bardzo często nadal są aktualne. W rezultacie im dłużej wydajemy newsletter, tym mniej dowiedzą się nowi czytelnicy.

Pewnym rozwiązaniem jest archiwum. Jednak z 5 letniego doświadczenia w publikowaniu e-zinów i newsletterów wiem, że do archiwum zagląda tylko pewien procent nowych czytelników, a jeszcze mniej czyta archiwum w całości. Wadą archiwum jest również to, że część zawartych tam informacji może być nieaktualna.

Wielokrotny autoresponder pozwala na automatyczne, cykliczne wysyłanie archiwalnych, lecz ciągle aktualnych, numerów newslettera nowym czytelnikom. Nowe numery mogą być wysyłane równolegle lub dopiero po otrzymaniu przez czytelnika całej serii z archiwum.

Lekarstwo na problem Internautów

Wielokrotny autoresponder jest lekarstwem na podstawowy problem Internautów – brak czasu.

Definicja:

Autoresponder – program lub opcja w programie służąca do automatycznego odpowiadania rozmówcy – przy próbie kontaktu wysyła jako odpowiedź wiadomość o z góry ustalonej treści.

Często występuje jako opcja w programie pocztowym umożliwiająca szybkie wysłanie odpowiedzi do nadawcy e-maila. Jest także wykorzystywany w komunikatorach internetowych oraz na IRC-u jako informacja dla nadawcy wiadomości, że adresata nie ma w danej chwili przy komputerze.

Przy pomocy wielokrotnego autorespondera pocztowego można w kolejnych odpowiedziach na jeden otrzymany e-mail przesyłać zainteresowanej osobie treść kolejnych odcinków jakiegoś kursu. Jednokrotny autoresponder może wysyłać w odpowiedzi na maile aktualną wersję jakiegoś pliku (np. oferty, cennika, itp.).

W chwili obecnej autoresponder to już nie tylko skrypt wysyłający wiadomości, ale system obsługujący klientów. Można za jego pomocą przeprowadzać ankiety, segregować kontakty w zależności od wybranych klientów oraz tworzyć i przetwarzać statystyki.

Tylko od listopada 2003 do listopada 2004 średni czas trwania wizyty na polskich stronach www spadł o 27% (źródło: gemiusTraffic, Gemius). Internauci coraz mniej czasu spędzają na stronach www. Skanują je zamiast czytać. W rezultacie siła Twojego przekazu marketingowego słabnie w zastraszającym tempie.

Wielokrotny autoresponder jest lekarstwem na problem braku czasu, ponieważ:

  • dociera z informacją do skrzynki Internauty – Internauta nie musi sam szukać informacji i ustalać, od czego zacząć lekturę.
  • jednorazowo przekazuje ograniczoną, akceptowalną przez Internautę, partię materiału. Najlepiej około 500 słów.
  • poprzez odpowiednie ustawienie częstotliwości wysyłania e-maili, kontakt z Internautą jest ciągły, ale nie natarczywy. W ten sposób wzmacnia się relację i szansę na sprzedaż/ współpracę.

Jakby tego nie było mało, taką kolejkę e-maili wystarczy raz dobrze zdefiniować i od tego momentu wszystko dzieje się automatycznie. Dobrze zaplanowane serie potrafią poprawnie funkcjonować i przynosić zyski nawet przez kilka lat – wiem to z doświadczenia.

Sekret sukcesu

Wielokrotny autoresponder to sekret mojego sukcesu i wielu innych ludzi w Internecie. Z tego narzędzia korzystają najlepsi marketerzy, którzy zarabiają potężne kwoty często w dziesiątkach, setkach tysięcy miesięcznie. (często oczywiście dolarów), Wielokrotnego autorespondera używa również większość gwiazd e-marketingu w USA i skuteczni e-biznesmeni.

 

 

Newsletter

„Już za chwilę poznasz podstawy prawne i możliwości, które umożliwiaja legalne wyrejestrowanie się z ZUS-u, o których większość właścicieli nie ma pojęcia...”

...aby natychmiast otrzymać materiały wpisz się na listę.

W ciągu kilku chwil na mail otrzymasz wszelkie potrzebne informacje prawne i linki. Obniżysz bardzo łatwo składki ZUS i podatki w skuteczny i bezpieczny sposób.

Zapisało się 12715+ osób!

E-mail:
Imię:
Zgadzam się z Polityką Prywatności

O Mnie

Witaj, nazywam się Paweł Kurnik i jestem degustatorem życia. Każdy dzień jest dla mnie wyzwaniem i szansą na jeszcze lepsze jutro. Czytaj Więcej »

Polub nas na Facebooku

Projekty

Sigma Partner
Dezi.pl
Przelewy zagraniczne
Energy Invest Group
Miasto szkoleń

Najnowsze Wpisy

fullsizeoutput_31d Podatek od przychodów rozwiązaniem na nadmierne obciążenia podatkowe.

Podatek przychodowy Podatek CIT jest w ogromnym stopniu unikany – według raportów MF aż 67%...